تجزیه و تحلیل سیگنال‌ها و سیستم‌ها

مخصوص داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق

تجزیه و تحلیل سیگنال‌ها و سیستم‌ها

مخصوص داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق

تست نمونه - ضربه و پله زمان گسسته

در ادامه یک تست نمونه از مبحث ضربه و پله زمان گسسته ارائه شده است. توصیه می شود ابتدا روی تست فکر کنید و سپس حل آن را ملاحظه نمایید.

دانلود فایل PDF

نظرات 10 + ارسال نظر
حسنا چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:10

سلام
ممنون. تست جالبی بود!
تالیفی بود یا تست کنکور؟

سلام. خواهش میکنم.
تالیفی!

نصیر خواجه نصیری جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:21


استاد! چه کردین امروز!
کولاک کردین!
چه حوریه که خسته نمیشین؟؟؟؟؟
دوپینگ می کنین میاین سر کلاس؟!

یه چیز تو همین مایه ها!

یک نصیری دیگر شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:55

تا الان همچین چیزی ندیده بودم!!!سوال جالبی بود

حالا جالبتر هم میشه!

کنکوری شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:15


استاد سوالش جالب ، ولی آسون بود!
ما که کلاس شما رو شرکت کردیم اینا واسمون چیزی نیست!
چندتا از اون سختاشو بذارید درگیر شیم!

مسلما!
سخترشم میذارم!

فاضل شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:03

سلام استاد جان
اول از همه واقعا خسته نباشید من که ۲۲ ساعت خواب بودم
خدا به خیر کنه امشب رو امیدوارم تموم کنید
شاید باورتون نشه ولی ذهنی حل شد
منتظر سخت تر از اینها هستیم
و خیلی ممنون بابت زحمات

سلام. ممنون. همچنین.
تموم نشد. تقریبا یک و نیم ساعتش موند برای سه شنبه.
آفرین. کم کم سخت تر هم میشه!
لطف دارید!

فاضل۲ شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:08

راستی استاد اگه به جای زمان گسسته زمان پیوسته بود در لحظه t=0 چه میکردیم؟

پله پیوسته رو تو صفر معمولا یا ۲/۱ در نظر میگیریم یا ۱. به هر حال چون مقدارش تو صفر مبهمه قاعدتا نباید همچین سوالی رو تو پیوسته بدن!

علی یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:17

سلام استاد!
سوال خوبی بود.ممنون.
خداییش اگه سوالای کنکور اینجوری باشه همون وسط بلند میشم یه بشکن میزنم!

سلام. خواهش میکنم.
یه وقت همچین کاری نکنیا!

.... یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:24

خوب بود.مرسی.
بازهم از این سوالا بذارید.

خواهش میکنم.

اعتماد به نفس دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:26

سلام بر استاد عزیز!
انقدر این بچه ها گفتن سوال آسونه، من رفتم ذهنی حل کنم جوابش شد گزینه 4!!!!
اینم از عاقبت اعتماد به نفس کاذب!
مراقب باشید دچارش نشید!
با تشکر

سلام.

رتبه یک کنکور جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:59

سلام استاد
سوال قشنگی بود ساده در عین حال زیرکانه به نظر من اگه جای گزینه ۲ با ۴ در صورت مسئله عوض می شد خیلی ازون بچه باحالایی که گفتن سوال راحت بوده احتمال زیاد غلط می زدند.

سلام. شاید!
اعتماد به نفست منو کشته رتبه یک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد