تجزیه و تحلیل سیگنال‌ها و سیستم‌ها

مخصوص داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق

تجزیه و تحلیل سیگنال‌ها و سیستم‌ها

مخصوص داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق

تست نمونه - خواص سیستم ها

در ادامه یک تست نمونه از مبحث ضربه زمان پیوسته و خواص سیستم ها ارائه شده است.

  دانلود فایل PDF 

نظرات 9 + ارسال نظر
حسنا چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:37

سلام

سوالایی که جوابشونو میذارین آسونن یا چون جوابشو میذارین آسون به نظر میان؟

به هر حال ممنون.

سلام. سوالایی که به عنوان تست نمونه گذاشته میشه، قاعدتا نباید خیلی سخت باشه و باید شبیه تستهای کنکور باشه. و چون جوابشو خیلی از بچه ها میتونند بدست بیارند، خودم پاسخش رو میذارم. اون سوالایی که جوابشو نمیذارم، سخت تر هستند و هر کسی نمیتونه حلش کنه.
خواهش میکنم.

کنکوری پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:35

استاد جان!‏ دست شما درد نکنه!‏ سوالش قشنگ بود!‏

خواهش میکنم.

نصیر خواجه نصیری پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:43

سلام
خیلی خوب بود! من همین تازگیا این فصلو خونده بودم و تونستم به طور کامل دقیقا عین حلی که گذاشتین جوابو به دست بیارم!
این نشون میده که این فصلو به طور فنی! یاد گرفتم!
بالاخره هرچی باشه شاگرد شماییم دیگه!

سلام. آفرین!
اختیار دارید!

... پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:34

حالا که کلاساتون تموم شد،ما اشکالامونو چی جوری برطرف کنیم؟!‏
دلمون واستون تنگ میشه چیکار کنیم!؟
این سوالا رو کجای دلمون بذازیم؟؟

من سه شنبه ها ساعت ۵ تا ۹ و پنجشنبه ها ساعت ۸ تا ۱۲ کلاس دارم. میتونید تشریف بیارید!

nasir شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:14

سلام.
این سوال به عنوان تست کنکور،سخته،آسونه یا متوسط؟
یعنی میخوام بدونم من که تونستم حلش کنم چقدر به خودم امیدوار باشم؟

سلام. اگه فرض کنیم که هر سال تو کنکور از 15 تست، 3 تا تست سخت، 3 تا تست آسون و 9 تا تست متوسط میاد، این تست جزء تستهای متوسط محسوب میشه. امیدوار باشید!

;;; شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:14

یعنی اونایی که نتونستن حل کنن امیدوار نباشن؟؟!!

اثبات شیء نفی ما عدا نیست! من که نگفتم بقیه امیدوار نباشند. این سوال به نظر من متوسط مایل به سخت بود. در ضمن الان حدود 4 5 ماه تا کنکور مونده! شما هم امیدوار باشید!

;;; یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:29

"اثبات شیء نفی ما عدا نیست"!!!!
این که الان گفتین یعنی چه؟
فلسفیه؟

یعنی اگه من به کسی گفتم امیدوار باشه، به این معنی نیست که بقیه امیدوار نباشند!

دانیال سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:52

واقعا من دارم به این نتیجه میرسم که سیگنال بدون تقدسی ,مثل اسلام بدون روحانیته!!!
مرسی استاددد

اختیار دارید!
خواهش میکنم.

مجید یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:31

سوال جالبی ود تما خواص ضربه را به خوبی پوشش داد

خواهش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد