تجزیه و تحلیل سیگنال‌ها و سیستم‌ها

مخصوص داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق

تجزیه و تحلیل سیگنال‌ها و سیستم‌ها

مخصوص داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق

کلاس سیگنال کنکور ارشد و دکتری برق و کامپیوتر و ژئوفیزیک

به کانال mtsignal@ یا سایت nasir.ir مراجعه نمایید.


نظرات 3 + ارسال نظر
امیدی دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:42

سلام استاد.
میخواستم اگر امکان داره مشورت ازتون بگیرم برای کنکور الکترونیک دکتری. هدفم از کنکور رتبه تک رقمی هست. و نمیدونم الان میشه بدون کلاس کنکور به این هدف برسم یا نه. برای ارشد البته کلاس کنکور سیگنال شما رو در زمان کنکور ارشد شرکت کردم . اما الان نمیدونم چطور برنامه بریزم. حتی در حد چند جمله مشاوره بدید ممنون میشم. من فقط به یک اهرم فشار برای درس خوندن نیاز دارم و اونم کلاس کنکوره که امسال نمیتونم شرکت کنم.از نظر هوشی هم خوب هستم.کارشناسی شیراز بودم. و ارشد شهر خودم(این اطلاعات رو گفتم شاید در مشاوره دادن راحت تر بشه مشاوره بهم بدید).

سلام. خب منابع خوب رو انتخاب کنید و بخونید دیگه. رتبه تک رقمی آوردن در آزمون دکتری، کار سختی نیست. تلاش کنید ان شاءالله میارید.

A. T یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 02:51

salam ostad! :) har chand vaght yekbar miam be sitetoon sar mizanam va yade koli khatereye khub mioftam.

سلام.
سلامت باشید

شاگرد شنبه 27 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 00:27

با سلام و احترام خدمت استاد تقدسی
خواستم تشکر کنم از زحماتتون و و براتون ارزوی سلامتی بکنم
واقعاً کلاس سیگنال ازین بهتر نمیشه
ممنونم از همه زحماتتون

سلام. خواهش میکنم.
نظر لطف شماست. خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد