تجزیه و تحلیل سیگنال‌ها و سیستم‌ها

مخصوص داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق

تجزیه و تحلیل سیگنال‌ها و سیستم‌ها

مخصوص داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق

بهشت فردوس

إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ کَانَتْ لَهُمْ جَنَّاتُ الْفِرْدَوْسِ نُزُلًا

خَالِدِینَ فِیهَا لَا یَبْغُونَ عَنْهَا حِوَلًا

مسلماً کسانى که ایمان آورده و کارهاى شایسته انجام داده‏اند،

بهشت‏هاى فردوس جاى پذیرایى آنان است

در آن جاودانه‏اند و از آن درخواست انتقال به جاى دیگر نمى‏کنند.

سوره کهف – آیات 107 و 108

نظرات 121 + ارسال نظر
سیگنال برتر دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:14

سلام استاد..ممنونم ..امیدوارم دیگه بحث کنکور 93 و تمام حاشیه هاش تموم شده باشه..انشالله با این ایه ی شریف قران یه شروع خوبو این جا داشته باشیم برای 94..بازم منو ببخشید بابت بحث های حاشیه ای...حس کردم دیشب شاید از من ناراحت شدید..بازم عذر خواهی میکنم..
.
.
استاد ببخشید شما بازم از این برنامه های مطالعاتی میزارید توی وبلاگتون یا هنوز تصمیم نگرفتید ؟؟اگه بله هست ممنون میشم بدونم از کی ؟؟و استاد ایا سوالات جدید میزارید یا نه هنوز تصمیم نگرفتید ؟؟
بازم ممنونم.

سلام. خواهش میکنم. نه ناراحت نشدم. فقط این بحثا نشه بهتره.
بله ان شاء الله از بعد عید شروع میشه. فکر نمیکنم سوال جدید بذارم برای برنامه مطالعاتی. ولی احتمالا آزمونهای آزمایشی جدید سال بعد رو بذارم.
موفق باشید

حسن طاهری دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 http://hasantaheri.blogfa.com

سلام استاد
ایشاله بهشت فردوس نصیب ههمون بشه


بهشت فردوس چه فرقی با بهشت معمولی دارد؟
مقصود از بهشت فردوس بالاترین درجه بهشت است. از حضرت رسول (ص) روایت شده که «بهشت را صد درجه است و میان هر درجه با درجه دیگر به مقدار فاصله آسمان است با زمین، بالاترین درجه آن فردوس است که چهار رود بزرگ بهشت از آن مى جوشد و هرگاه از خداوند مسئلت و حاجتى داشتید فردوس را از حضرتش درخواست نمائید.(مجمع البیان)



امیرالمؤمنین (ع) در وصف بهشت چنین مى فرماید : درجاتى است که هر یک بر دیگرى برترى خاص خود را دارد و جایگاههائى که با یکدیگر متغایرند، نعمتهایش پایان نپذیرد و ساکنان آن هرگز از آن کوچ نکنند، جاویدانند که براى همیشه در عنفوان جوانى در آن بزیند، وطن گزینان که هیچگاه نومیدى نداشته باشند.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام. ان شاء الله

حسن طاهری دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 http://hasantaheri.blogfa.com

در حدیث دیگری از حضرت علی ـ علیه السّلام ـ چنین می‌خوانیم: «برای هر چیزی محل اعلایی است و محل اعلای بهشت فردوس است و آن برای محمد و آل محمد است.»(4)

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

استاد ژس ما هم که از آل محمد هستیم پس نصیب ما هم میشه ان شاالله


خدا کنه تا آخرش بمونیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ان شاء الله.

حسن طاهری دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 http://hasantaheri.blogfa.com

استاد این سوره کهف خیلی محتوای جالبی داره...خیلی کیف میکنم وقتی اینجور آیه ها رو میبینم


معمولا اینجور آیه ها رو که میبینم و ژایینش نگاه میکنم که ببینم منبعش کجاست میبینم که نوشته کهف یا نسا یا بقره...
واقعا این شگفتی قرآن که میگن برای همه زمانها هست تمومی نداره


اللهم صبل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

بله درسته.

n دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:04

سلام ب استاد عزیز و دوستان
روز مهندس رو ب همه تبریک عرض میکنم.

سلام. ممنون. بر شما هم مبارک باشه.

سیگنال دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:13

سلام
استاد روز مهندس رو بهتون تبریک می گم .
استاد ببخشید در بهشت هم کلاس سیگنال تشکیل می دید خخخخخخخخ

سلام. ممنون. منم تبریک میگم.
شما دعا کنید بریم بهشت، اونجا ادبیات هم درس میدیم شاید!

حسن طاهری دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 http://hasantaheri.blogfa.com

استاد شما هم به برج میلاد برای روز مهندس دعوت شدید؟؟؟
تبلیغاتش از تلویزیون دیدیم که برج میلاد برگزار میشه...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نه بابا. ما که فقط اسممون مهندسه!

بهرامی دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:50

سلام استاد .خسته نباشید.ازاین همه سوال وجواب , واقعا جالبه که چه جوری وقت می کنید جواب این همه نظر و پاسخ بدین .من می خونم سرم درد می گیره.واقعا به شما تبریک می گم از این همه صبر و حوصله که البته نشانه ایمان واقعی. با اجازه


خانمممممممممممممممم مینا چند تا سوال دارم
1-جزوه کنترل اقای شیرین ابادی و چطور می تونم ازتون بگیرم یا گیر بیارم؟
2- تو پست های قبل فرموده بودین مدار با استاد کهن کاش برداشته بودین البته اگر اشتباه نکنم و من می خواستم با استاد زرگر بردارم طبق اطلاعاتی که بدست آوردم ممنون می شم اگر راهنماییم کنید و تجرتون و بفرمائید؟
ممنون می شم اگر پاسخ را ایمیل فرمائید
electronic77777@yahoo.com

سلام. سلامت باشید. ممنون.

مهدی دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 13:13

سلام استاد
روز مهندس بر شما و دوستان مبارک

سلام. ممنون. بر شما هم مبارک باشه.

سیگنال دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:24

سلام
استاد ادبیات !!!!!!!!!!! استاد خدا بدادمون برسه موقعی که در برزخ هستیم خدا می دونه چند صد سال اونجا هستیم هی باید منتظر قیامت باشیم !!!!

یک خاطره یادم افتاد :
می گن زمان های قدیم کشیش های مسیحی از سادگی مردم استفاده می کردند و بهشت رو می فروختند . یک شخص بسیار دانایی بسیار ناراحت بود ...... خلاصه فکر عجیبی به سرش امد . رفت کلیسا و از هیئت فروش زمین ها بهشت درخواستی کرد گفت من حاضرم کل جنهم رو بخرم کشیش ها قبول کردند و کل جهنم رو به نامش کردند. شخص که از کلیسا بیرون امد فریاد زد ای مردم دیگه لازم نیست که زمین بهشت رو بخرید من کل جهنم رو خریدم و هیچ کس رو داخلش راه نمی دم ...................

سلام. خاطره؟ یعنی شما اون زمان بودید؟

@ دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:30

سلام مینا خانم
اینم ایمیل بنده
mh-karimi@hotmail.com
ممنون

سلام دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:39

سلام استاد
امیدوارم تو بهشت فردوس هممون باشیم
کلا همه سیگنالیای عالم

سلام. ان شاء الله.

هاله دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 16:33

برای مهندسین بن بستی نیست:یا راهی خواهد یافت یا راهی خواهند ساخت...
روز مهندس بر شما استاد گرامی و دوستان مبارک

ممنون. بر شما هم مبارک باشه.

masoud دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 16:50

سلام استاد جون
دوست عزیز آقای سیگنال این داستان مربوط به مقدمه شروع انقلاب کبیر فرانسه در سال 1978 هست و اون فردی که جهنم را خرید یه آلمانی بود اگر اشتباه نکنیم دیوید ایستون بود

سلام

سیگنال دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 18:14

استاد حالا که دارم فکر می کنم حتما باید کلاس ادبیات تون رو در طبقه 6 ام بهشت شرکت کنم !!! البته اگر ما رو طبقه 6 بهشت راه بدن !

اختیار دارید.

سیگنال به masoud دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 18:16

سلام
خیلیی ممنون . قدیم مدیما عجب دورانی بود !!!!

مینا دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:48

سلاااام استاد
قدیمیا میگفتن خدا کارتون رو به دکتر و دوا درمون نندازه من میگم خدا کارتون رو به آموزش دانشگاه نندازه
این چنروزه اینقدر پله رفتم بالا رفتم پایین!!
یه دوواحدی عمومی یادم رفته بود پاس کنم!حالا خوبه کارشناس آموزشی بهم گفت(آخه آدم اینقدر گیج نوبره)
خدارو شکر تموم
استاد خوب ما:
روزتون مبارک
و روزتمام دوستای گلم هم مبارک!
ماکه هنوز مهندس نشدیم اونایی که شدن واسه ما هم تعریف کنن
استاد!این آیه مارو میگه دیگه؟مگه نه؟:دی
بهشت فردوس...میگم خداکنه آسانسورم داشته باشه وگرنه چون بالاترین طبقه میشه...دیگه من شرمنده ی شما میشم نمیتونم کلاسو شرکت کنم!
البته حتما پیگیر جزوتون هستما!بذارید وبلاگ عالی میشه..
استاد فقط امتحان نگیریدااااا ادبیات بی امتحان شیرینه

وقتی اساتید برق،گریزی به ادبیات و فلسفه میزنند خیلی جالبتر میشه
یادمه ترم 3یکی از اساتید روز زن به عنوان هدیه برامون یه مطلب بی نظیر از ملاصدرا خوند
هنوز صداش توی گوشمه
بازهم روزتون مباااارک!!شما چقدر روز داریدا خوش به حالتون
...
راسی دوستان من براتون میل زدم..اما من برای مدارشاگرد آقای زرگر بودم دوست خوبم

سلام. ممنون. بر شما هم پیشاپیش مبارک.
البته من کلا ادبیات تعطیلم شاید.

هاله دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:18

سلام مینا جون
یعنی شما حاضرید جزوتونو بدید؟من به خیلی ها گفتم و ندادن.به دوستان میل زدید اگر امکان داره منو هم در جریان بذارید.
avrinsanjesh@gmail.com
ممنونم

مینا دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:53

سلام بله مشکلی نیست اما یکن تعداد بچه هاداره میرا بالا
به فکرم زده بفروشم جزومو

وای دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:55

استاد؟من شماره داوطلبیمو گم کردم چطوری اعتراض بزنم؟اعصابم داغونه

اعتراض به چی؟ به اینکه گم کردید؟
کارتتونو سیو نکرده بودید؟ شماره پروندتون چی؟ اونم گم کردید؟

سامان دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:19

استاد نمیدونم فقط سرعت دانلود از این سرور که فایل ها رو آپلود میکنین پایینه یا واسه بقیه هم اینطوره؟
در ضمن قاببلیت Resume نداره.
یه نگاهی به persiangig.com هم بندازین پسند شد شاید!

اگه منظورتون آپلود فایلهاست که پیشنهاد خود بلاگ اسکای پیکوفایله و فکر میکنم خوب باشه. اگر هم منظورتون آپلود این فایل صوتیه، تازه کلی گشتم تنها جایی که امکان مناسبی برای این کار پیدا کردم همینجایی بود که آپلود کردم.

وای دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:56

نه استاد اعتراض واسه سوالای غلط.نه استاد همه اطلاعاتمو دارم فقط شماره داوطلبیمو گم کردم واستاد چیکار کنم؟

آها. اشکال نداره. لازم کفاییه دیگه. بقیه اعتراض میکنن به اندازه کافی. دیگه از شما ساقطه.

سامان دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:58

این فایل که عالی بود... دستتون درد نکنه..
منظورم کلا بود...

خود بلاگ اسکای مستقیما امکان آپلود از پیکوفایل رو میده. دیگه ما هم همونجا آپلود میکنیم معمولا.

سامان دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:01

وای جان نگران نباش.... فقط یکیش رو داشته باشی هم میشه کارت راه بیفته فکر کنم.

وای دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:07

پس چرا واسه من خطا میگیره که شماره داوطلبی رو وارد نکردی؟:(

سامان دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:11

کجا؟ چه سایتی؟ چه اعتراضی؟؟

وای دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:15

سایت سنجش دیگه .اعتراض به سوالای غلط سیگنال و کنترل و الک .تا 8 ام وقت داره فقط.من فکر نمیکردم شماره داوطلبی ام بخواد :(

سامان دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:20

حالا اگه هم نشد مشکلی پیش نمیاد... چون همون طراحا فک کنم دوباره سوالا رو حل میکنن و کلید نهایی رو میذارن...
خب واسه منو بزن:
1987875

واى دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:26

ببىنم چى مىشه... ممنون دو نقطه غمگىن

واى دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:41

باشه استاد عزىز فردا زنگ مىزنم سازمان سنجش شاىد شماره داوطلبىمو گفتن, دو روزه درگىر اسکن و تاىپم ناراحت شدم که چرا گمش کردم. بازم ممنون ببخشىد

خواهش میکنم.

حمید دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:51

با عرض سلام و احترام
استاد اگر خاطرتان باشد دیروز یک انتقادی نسبت به وبلاگ زیبای شما - برای دانشجویان برق خصوصا در درس سیگنال سیستم - داشتم و گفتم اگر امکانش هست کاری کنید که بچه ها هدفمند در نظرات عمل کنند تا دانشجویان بیشترین استفاده را بکنند پس از پست بنده پست ها را نگاهی انداختم و گویا برخی از دوستان دیگر نیز این انتقاد را وارد دیدند و مطرح کردند (خصوصا جناب آقای طاهری از بچه های فعال وبلاگ).
نظر بنده روی فیلتر شدن نظرات بود که شما با این عمل مخالف بودید حال نظر دیگری دارم انشاالله مثمر ثمر واقع گردد و آن این است که فیلد ها و قسمت های مختلفی را در وبلاگ ایجاد کرده ویژه کنکوریان پیش رو که شامل روش مطالعه - تجربیات دوستان - نحوه انتخاب منابع مناسب - چگونگی موفقیت در سیگنال و دروس دیگر و ... و قسمتی را ویژه کنکوریان گذشته مانند اعتراض به سوالات - چگونه احقاق حق کنیم - تخمین در صد و هر آنچه که نیازشان می باشد را ایجاد کنید.
چرا که دوستان هم هدفمند در این وبلاگ در قسمت نظرات عمل کنند و هم در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین استفاده از وبلاگ را با توجه به شرایط شان داشته باشند.
موفق و موید باشید.

سلام. ممنون از پیشنهاداتتون. البته راهکارهایی که گفتید کمی کار داره. حالا سر یه فرصت مناسب باید دید که چطوری میشه این امکانات رو فراهم کرد. ممنون.

@ سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:00

سلام
روز مهندس رو تبریک میگم (شرمنده با 24 ساعت تاخیر
.
.
مینا خانم میدونم سرتون شلوغه(امان از ترم آخر)
اما منتظر میلتون هستم(یک کم پر توقع هستم
ممنون

سلام. ممنون. منم تبریک میگم.

هاله سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:56

سلام
ممنون مینا جون.من خودم هم اگر بودم مطمینا کمک میکردم.اجرت با خدا منتظر خبریم برا جزوه فقط خواهشا زودتر تصمیمتو بگیر وخبر بده.تعداد دوستان فعلا سه نفره برا جزوه.
بازم تشکر خواهر خوب
پیروز باشی......

جواد سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:05

سلام.در مثال 20 در صفحه 57 قسمت (و )چرا خطیه؟اگر به جای ورودیها مقدار منفی الفا ایکس رو قرار بدیم که مقدار با قبل تفاوت میکنه!
ممنون

سلام. خطی بودن یعنی اگر x آلفا برابر بشه، خروجی هم آلفا برابر بشه. اگه آلفا منفی هم باشه تو این مثال همین اتفاق میفته. دقت کنید شرطها تغییر نمیکنن چون تو شرطها که x نداریم.

بهرامی سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:33

سلام استاد
خانم مینا ممنون از این که جزوه رو در اختیار بچه ها قرار می دین ولی من ایمیلی دریافت نکردم , میشه دوباره بفرستید .ممنون
electronic77777@yahoo.com

سلام

؟؟ سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 16:24

سلام استاد
با اجازه
سلام میناخانم ممنون بابت راهنمایی تون برای کنترل . میخواستم بپرسم شما فقط از جزوه دکتر شیرین ابادی استفاده کردید یا کلاسشون هم رفتید ؟ اخه من جزوشون رو گرفتم ولی به نظرم خیلی باید وقت صرف یادگیری از جزوشون کرد تازه اونم تمام اشکالات منی که کنترلم صفره اخرش میمونه . و باز امسال هم نمیدونم کنترل چی کار کنم اخه پارسالم سرهمین نداشتن رفرنس درست واسه کنترل گذاشتمش کنار. و امسال دوستام بهم کتاب پوران پژوهش معرفی کردن که خیلی حجمش باالاست باز نمیدونم چی کارکنم ممنون میشهم راهنماییم کنید اگه کلاس بهتره برم خب کلاس ؟ اگه نه جزوشون میشه یادگرفت خب همونو بخونم ؟ باتشکر از شما دوست گرامی مینا خانم موفق باشید.

سلام. خواهش میکنم.

مینا سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 18:41

سلام استاد
سلام دوستان
برای هر درسی اگر براتون مقدوره مطمئنا رفتن به کلاس خیلی مفیده..
امادرمورد کنترل واقعا کلاسشون مفیده من از لحظه به لحظه اش راضی بودم
من 5تا درس رو کلاس رفتم که بینشون واقعا سیگنال و کنترل بی نظیر بود
اگر میتونید حتما برید اما اگر از نظر وقت مشکلی دارید جزوشون هم خیلی خوبه
کتاب پوران در حال حاضر یکی ازبهترین کتاب های بازاره ولی حجمش یکم زیاده
اما بازهم من تاکیدم روی جزوه آقای شیرین آبادی و تستهای سراسریه
.
ممنونم هاله جان از دعای خیرت

سلام

؟؟ سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:00

مینا خانم یک دنیا ممنونم ازتون ،کلی کمکم کردید دیگه مغزم داشت هنگ میکرد از بس فکر کردم که کنترل چی کار کنم . ان شاالله امسال ی دانشگاه خیلی خوب قبول میشید میاد اینجا خبرشو میدید .خداخیرتون بده .

مینا سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:05

البته این موضوع کلاس رفتن برای همه شبیه هم نیست
خیلی هر بچه ها کلاس نمیرند اما نتیجه های خیلی خوبی هم میگیرند کاملا بستگی به خودتون داره

مینا سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:26

خواهش میکنم
هرچی خدابخواد
امسال بشه خیلی عالی میشه نشه هم از الان یه رقیب قدر داریدا
اما کنترل رو بخونید درس شیرینیه
تستهای سراسری برق و اتوماسیون رو بزنید و تحلیل کنید یعنی سعی کنید ایده ی طراح رو پیداکنید...ایده ها همون میمونه ظاهر سوالات عوض میشه

هاله سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:31

سلام استاد
سلام مینا جون
خوب ما که شهرستانیم و نمیتونیم کلاس بریم دنبال جزوه هستیم که اونم کسی نمیده.امیدمون اول به خدا و بعد دوستای خوبی مثل شماست.
خواهش دوست عزیز........
منم منتظر جواب از طرف شما هستم.
موفق باشید.......

سلام

f سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:32

سلام به استاد گرامی و همه دوستان
مینا خانوم اگه امکانش هت واسه منم میل کنید.ممنون
f_fadaeyan@ymail.com

سلام

؟؟ سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:44

راستی دوستان جزوه ای که من دارم زیاد کیفیتش خوب نیست و خیلی سخت میشه از روش خوند وگرنه میفرستادم واستون خدارو شکر مینا خانم هستن که واسه همه بفرستن خدا خیرشون بده . و موفق باشن همیشه

هاله سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:57

سلام استاد
استاد راجب دروس دیگه هم میتونیم از شما سوال بپرسیم یا منحصرا سیگنالو پاسخگو هستید؟ببخشید من تازه واردم زیاد اطلاعات ندارم......
ممنونم

سلام. متاسفانه درسای دیگه رو زیاد بلد نیستم.

سیگنال برتر سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:33

سلام استاد.سلامت باشید.
استاد وقتی یه مقاومت به ما بدند که هیچ جریانی ازش نگزره ولتاژ دو سرش صفره ولی در واقع میانگین جریان (سطح دی سی یا میانگین ) صفر بوده که (به خاطر حرکت اتفاقی الکترون ها )که سبب میشه ولتاژ هم میانگینش صفر شه
حالا خواستم بدونم این ضرایب سری فوریه که ما توی سیگنال میخونیم و.. و همون a صفر که میگیم سطح دی سی و توی درس ریاضی مهندسی میان روش تستی میگن که برای محاسبه ی این ضریب شکل رو به صورت خط صافی در میارند و.. خواستم بگم کاربردش در عمل دقیقا همین چیزی بود که گفتم؟؟
.
.
استاد شما به کسی اول به کتاب و بعد به تست هاتون مسلط شده پیشنهاد می کنید کتاب اپن هایم به همراه حل تمام مسایلش رو یا نه تست های تالیفی موجو توی بازار رو ؟؟ و کلا استاد حل مسایل پیچیده اپن هایم رو چقدر توصیه میکنید و این که یه حل تمرین اپن هایم هستش توی نت که فکر کنم فقط از روی زبون اصلیش ترجمه شده چقدر به صحت اون شما مطمئن هستید و کلا اگه حل تمرینی دیدید که خیلی غلط هاش کمتر بوده و.. ممنون میشم نام ببرید؟؟
.
.
و این که استاد پیشنهاد میکنید اپن هایم رو مثل ما از روی زبان اصلی بخونم یا نه فعلا در حد خودم فارسیشو بخونم و یا نه مثلا به صورت ترکیبی بخونم از روی اصلی بخونم هر جا متوجه نشدم فارسی بخونم یا نه اول فارسی بخونم بعدش انگلیسی بخونم ؟؟

بازم از وقتی که میزارید ممنونم.

سلام. خواهش میکنم.
a0 که مقدار متوسط سیگنال متناوبه، دقیقا مفهوم فیزیکی داره و اون مثالی هم که زدید میتونه با این مفهوم توجیه بشه. اینکه a0 برابر مساحت سیگنال در یک دوره تناوب تقسیم بر دوره تناوبه، دقیقا یعنی متوسط سیگنال. مثلا مثال 1 فصل 3 رو ببینید. a0 شده 1/2. که به طور حسی هم از روی شکل میشد این رو حدس زد. چون نصف جاها مقدار x برابر 1 هست و نصف جاها برابر 0. پس متوسطش میشه 1/2.
مسائل مهم اپنهایم رو سعی کردم تو تستهای تالیفی که در قسمت موضوعات وبلاگ قرار داده شده بیارم. همونها رو بخونید کافیه. بقیه مطالب کتاب اپنهایم، کمی به حاشیه رفته و برای کنکور نیاز نیست. ولی اگه علاقمند بودید بخونید خوبه. فارسیو انگلیسیش خیلی فرق نمیکنه. ولی طبیعتا اگه انگلیسی بخونید برای تقویت زبانتون هم خوبه.
موفق باشید

پاکن صورتی سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:54

سلام استادخوبید؟
جناب سیگنال برتر استاد حل مسائل کتاب اپن هایم که مهم هستند رو در سایتشون قرار دادن
گفتم بیام یه اعلام حضوری کرده باشم

سلام. ممنون

سیگنال برتر چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:18

سلام خانم پاکن صورتی..ممنون گفتید...
خب من دقت نکرده بودم ..من اون جزوه های استاد رو دانلود کردم و دوفصل اولش رو هم خونده بودم ولی فکر نمی کردم تمام فصل ها این طوری باشه..

بازم ممنونم..

غلامرضا چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:47

سلام
با اجازه استاد
اگه میشه جزوه شیرین رو واسه من میل کنین ممنون میشم
jamali_g@yahoo.com

سلام. خواهش میکنم.

ف چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:13

سلام
ببخشید استاد
شبانه دانشگاه تهران برای الکترونیک دیجیتال یا آنالوگ تاچند به نظرتون میاره؟

سلام. نمیدونم دقیق. شاید تا 200 و 300.

مرتضی چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:54

سلام...مینا خانوم امکانش هست که جزوه ی کنترلتونو برای من هم بفرستید؟؟؟!!! خیلی ممنونم
morteza_moeini70@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد