تجزیه و تحلیل سیگنال‌ها و سیستم‌ها

مخصوص داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق

تجزیه و تحلیل سیگنال‌ها و سیستم‌ها

مخصوص داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق

کلاس سیگنال ارشد و دکتری (برق و کامپیوتر) و فیلترهای دیجیتال (ژئوفیزیک)

برنامه کلاسها در کانال زیر:


@mtsignal




نظرات 1 + ارسال نظر
مجید سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 14:33

باسلام وبا عرض ادب و احترام
استاد من میخام پایان نامه ام را به کتاب تبدیل کنم .اما راستش را بخاید اصلا با کارهای مربوط به چاپ و ... آشنا نیستم و می ترسم که از بابت مجوزهای قانونی و...کلاه سرم بزارن لطفا و خواهشا اگه ممکنه یک انتشارات معتبر معرفی بفرمایید تا به امید خدا به اون بسپارم انجامش بدهد
باتشکر فراوان

سلام. خواهش میکنم.
من فقط با انتشارات نصیر کار کردم که اونم بیشتر در زمینه کتب کنکوری فعالیت میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد